دانلود نرم افزار حرفه ای کار با تصاویر ACDSee Pro 5.0 Build 110 Portable

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امیر - چگونه ازاین نرم افزار استفاده کنم - 1393/1/29/erkavoo
Arash - سلام وب خوبی داری.اگه میشه به وب منم سر بزن.من از اونجایی که فردا امتحان دارم نمیتونم لینک کنم اگه میشه باهام تبادل لینک کن.خیلی ببخشیدا.فدات بای - 1391/9/14
مهرنوش - خیلی عالی بود . واقعا وب خوبی داری - 1391/7/7
hosseyn - وبلاگت خیلی عالی و زیباست.

با تشکر از زحماتتان - 1391/7/3
ali - دمت گرم . خیلی عالی بود - 1391/7/1

دانلود نرم افزار حرفه ای کار با تصاویر ACDSee Pro 5.0 Build 110 Portable

بازدید: 128
دانلود نرم افزار حرفه ای کار با تصاویر ACDSee Pro v4.0 Build 237 Portable
در زمینه نمایش و همچنین ویرایش تصاویر ، Acdsee یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود است. این نرم افزار قدیمی ، از ابتدا امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران داده است تا به راحتی به مشاهده عکس های خود با فرمت های مختلف بپردازند و همچنین از ابزارهای ویرایش ابتدایی برای اعمال تغییرات در عکس های خود بهره ببرند و برای چنین کارهایی از استفاده از نرم افزارهای سنگینی چون فتوشاپ بی نیاز شوند. ACDSee Pro نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار آنچه نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد تا به سادگی بتوانید عکس های خود را مشاهده کنید ، آنها را ادیت نمایید و در نهایت آرشیوی از عکس های خود به صورت مرتب تهیه نمایید. در این نسخه از این نرم افزار ، برامکانات پیشین آن افزوده شده و عملیات بیشتری را می توان بر روی تصاویر در جهت ویرایش آنها انجام داد. همچنین می توانید از تصاویر خود اسلایدشو بسازید و از آن به عنوان اسکرین سیور استفاده نمایید. برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v3.6 Final

بازدید: 139
دانلود نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom v3.6 Final
 

در این پست نرم افزاری را با عنوان Adobe Photoshop Lightroomبرایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصول شرکت معروف ادوبی است که برای کمک به عکاسان حرفه ای ساخته شده است. در حقیقت یک عکاس با استفاده از این نرم افزار می تواند بر روی عکس های خود مدیریت کند در نتیجه زمان کمتری را در پشت کامپیوتر، نسبت به لنز دوربین می گذراند. این برنامه را میتوان به نوعی نرم افزار فتوشاپ مخصوص عکاسان دانست که البته به نرم افزار تاریک خانه نیز معروف است زیرا یک عکاس با آن می تواند از یک عکس معمولی، عکسی بسیار زیبا و باور نکردنی خلق کند به طوری که توجه هر بیننده ای را به خود جلب نماید. همچنین در این نرم افزار ابزارهای بسیار پیشرفته ویرایش عکس قرار دارد که از جمله میتوان به مواردی همچون نویز گیر عکس و افزایش کیفیت تصویر، حذف سریع رنگ قرمز چشم ها که در اثر فلش دوربین ایجاد شده، تنظیم نور و کنتراست تصاویر، رتوش حرفه چهره افراد در عکس، بهبود و تنظیم دقیق رنگ تصاویر، تغییر و بهبود رنگ چشم ها و بسیاری از ابزارهای دیگر اشاره کرد یکی دیگر از امکانات این برنامه امکان مقایسه دو عکس با یکدیگر است که به عکاسان کمک می کند تا در زمانی بسیار سریع اقدام به مقایسه تصاویر مورد نظرشان کنند و سپس ویرایش های لازم را بر روی آنها ایجاد نمایند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از تمام فرمت های گرافیکی و نیز سازگاری و امکان برقرار ارتباط با دوربین های دیجیتالی مختلف اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:26 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86/x64 نرم افزار ویرایش تصاویر

بازدید: 154
 دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro v5.0.10.2 x86/x64 نرم افزار ویرایش تصاویر

در پست امروز ،با یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش و مبدل تصاویر در خدمت شما کاربران هستیم. SILKYPIX Developer Studio نرم افزاری برای مدیریت و ویرایش تصاویر خام است.این نرم فزار دارای چندین جایزه از فستیوال های نرم افزاری در رابطه با ویرایش تصاویر خام می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ICC رنگ عکس ها و سطوح کیفیتی آن ها را به دقیق ترین شکل ممکن تنظیم می کند.تمامی کاربران آماتور و حرفه ای می توانند از این نرم افزار به آسانی استفاده نمایند.نرم افزار از پارامتر های متنوعی برای بهبود کیفیت تصاویراستفاده می کند.در حقیقت نرم افزاری مبدل RAW هست که با منبع دستوراتی فراوان، مدیریرتی حرفه ای بر روی رنگ عکس ها دارد.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به رفع خطاهای پیکسلی، تنظیم میزان سفیدی عکس ها، پرسپکتیو، تاریکی و روشنایی،پشتیبانی از 120نوع دوربین،افکت های مختلف و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

دانلود PhotoInstrument 5.6 Build 563 نرم افزار ویرایش و روتوش تصاویر

بازدید: 135
 دانلود PhotoInstrument 5.6 Build 563 نرم افزار ویرایش و روتوش تصاویر

در پست امروز،نرم افزاری کم حجم ولی بسیار قدرتمند برای ویرایش و روتوش تصاویر را جهت دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. PhotoInstrument دارای براش متنوع برای روتوش و ویرایش عکس می باشد.تنها کافی است تا عکس مورد نظر را وارد برنامه کرده و با انتخاب براش مناسب تصویر خود را به آسانی روتوش کنید.این نرم افزار از جمله نرم افزار های حرفه ای برای خلق تصاویر دیجیتالی می باشد.این نسخه از نرم افزار دارای ابزار های پاک کننده پوست، پوست زرق و برق، براش، رنگ آمیزی، چرخش / مقیاس، حذف قرمزی چشم، روشنایی و کنتراست، تنظیم سطوح رنگ و... است.
جهت دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:22 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

دانلود SView5 3.64 نرم افزار مدیریت تصاویر پس زمینه ویندوز

بازدید: 104
 دانلود SView5 3.64 نرم افزار مدیریت تصاویر پس زمینه ویندوز

در پست امروز ،نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت تصاویر پس زمینه ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. SView5 ابزاری است برای مدیریت والپیپرهای صفحه دسکتاپ.این نرم افزار قادر به زمان بندی تغییر والپیپرها است.به طوری که در زمان های معین قادر است تصاویر پس زمینه ی ویندوز را به صورت خودکار به تصاویر تعریف شده در بانک اطلاعاتی اش تغییر دهد.همانطور که تجربه کرده اید هنگامی که می خواهید عکس مورد علاقه تان را به عنوان تصویر پس زمینه قرار دهید ممکن است اندازه عکس مناسب صفحه دسکتاپ نباشد و تصویر به خوبی در صفحه دسکتاپ قرار نگیرد.این نرم افزار با انتخاب اندازه مناسب برای والپیپر دسکتاپ این مشکل را رفع و تصاویر با اندازه کوچکتر را به صورت فول اسکرین وبا کیفیت مناسب در صفحه نمایش قرار می دهد.همچنین این نرم افزار به عنوان یک مرورگر تصاویر نیز کاربرد دارد.از ویژگیهای این نرم افزار می توان به پشتیبانی از فرمت های رایج تصویر اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:20 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

دانلود ACDSee Pro 5.3 Build 168 Final نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر

بازدید: 122
 دانلود ACDSee Pro 5.3 Build 168 Final نرم افزار حرفه ای مدیریت تصاویر

ACDSee Pro ابزاری قدرتمند برای مشاهده، مدیریت، ویرایش، انتشار و سازماندهی فرمت های گوناگون تصاویر می باشد.در پست امروز ،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.اکثر کاربران قدیمی کامپیوتر حتما با نرم افزار ACDSee آشنایی دارند زیرا در طی سال ها این نرم افزار جزو برترین نرم افزار های مدیریت و مرور تصاویر بوده است.حتی امروزه هم بسیاری از شرکت های ایرانی که نسخه ی ویندوز را ارئه می دهند این نرم افزار را جزو نرم افزار های مورد نیاز بر روی لوح فشرده ی ویندوز قرار می دهند.به طور کلی می توان گفت این نرم افزار ابزاری مناسب برای عکاسان و کاربران معمولی است تا بتوانند تصاویر خود را در محیط زیبای این نرم افزار مشاهده و مدیریت کنند.در نسخه ی جدید این نرم افزار ابزار های مختلفی برای ویرایش،افزایش کیفیت و ترمیم تصاویر اضافه شده است و می توانید به راحتی فرمت های مختلف تصاویر را سازماندهی کنید.این نرم افزار از اکثر فرمت های تصاویر منجمله فرمت های مختلف دوربین های عکاسی پشتیبانی می کند و می توانید بدون کیفیت فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:16 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود فونت زیبای شیعه

بازدید: 128
دسته بندی: فونت,,
دانلود فونت زیبای شیعه
همچون دست خط که در نوشتن بر روی کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است ، فونت نیز در نوشته های دیجیتال می تواند به نوشته های شما ظاهری زیبا و یا ناپسند بدهد. از این رو استفاده از فونت مناسب برای نوشتن مطلب و یا استفاده در امور گرافیکی بسیار حائز اهمیت است. امروز در سایت میهن دانلود فونت زیبای شیعه را برای شما آماده کرده ایم. این فونت زیبا در نوشتن متونی همچون متن قرآن کارایی بسیاری دارد و می تواند زیبایی نوشته را دوچندان نماید.
برای دانلود فونت به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:15 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار مدیریت فونت Extensis Suitcase Fusion 3 v14.0.6.205

بازدید: 122
دسته بندی: فونت,,
دانلود نرم افزار مدیریت فونت Extensis Suitcase Fusion 3 v14.0.6.205
Extensis نام یکی از شرکت های قدیمی نرم افزاری است که محصولات معتبر و محبوبی را عرضه کرده است. یکی از سه نرم افزار معروف این شرکت نرم افزار Suitcase Fusion است نرم افزاری برای مدیریت فونت های سیستم. این نرم افزار در واقع ترکیبی از دو نرم افزار قبلی این شرکت یعنی Font Reserve و Suitcase است که به این شکل درآمده و در یک پک کامل روانه بازار شده است. این نرم افزار خصوصیات خوب هردو نرم افزار قبلی را داراست و به نوعی بهترین نرم افزار برای اینکار به شما می رود. در این صورت اگر تاکنون با هریک از دو نرم افزار قبل کار کرده باشید ، استفاده از این نرم افزار جدید برای شما کار دشواری نخواهد بود. این نرم افزار شامل قسمت های مختلفی است. به عنوان نمونه در بخش Attributes می توانید فونت ها را بر اساس سبک ، کلمات کلیدی و با دیگر روش های رایج دسته بندی کنید. همچنین می توانید پیش نمایش مربوط به فونت های مختلف را به صورت همزمن و در کنار یکدیگر مشاهده کنید و یا آنها را ویرایش نمایید. همچنین امکان اعمال تنظیمات کلی در فونت ها را نیز می توان از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار دانست. برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: یک شنبه 19 شهريور 1391 ساعت: 13:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود مجموعه ای شامل 50 فونت متفاوت و زیبا - Different 50 Fonts Collection

بازدید: 132
دسته بندی: فونت,,

دانلود مجموعه ای شامل 50 فونت متفاوت و زیبا - Different 50 Fonts Collection

 

فونت ها از جمله مهمترين ابزارها در زمينه طراحي محسوب مي شوند.طراحان در طراحي هاي خودت به فونت هاي زيبا احتياج دارند که با استفاده از فونت ميتوانند به زيباي کار و طراحي خود جلوه خاصي ببخشند. اين مجموعه شامل 50 فونت براي طراحان است که از ارزش بالاي برخوردار است.شما عزيزان ميتوانيد از اين فونت ها در طراحي خود استفاده کرده و از ان نهايت لذت رو ببريد.
براي دانلود اين مجموعه فونت به ادامه مطلب مراجعه کنيد ...

 



 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391 ساعت: 14:4 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود IRANnastaliq فونت ایران نستعلیق

بازدید: 184
دسته بندی: فونت,,
 دانلود IRANnastaliq فونت ایران نستعلیق

خط نستعلیق یکی از شیوه‌های نگارش خط در خوشنویسی اسلامی است. این خط در ایران شکل گرفت و بیشتر هم در ایران رواج دارد و خوشنویسان ایرانی بیشتر با این خط به هنرنمایی می‌پردازند. خط نستعلیق معرف روح و فرهنگ ایرانی است و از آن در نوشتن متن‌های ادبی و غیرمذهبی فارسی، اردو و به ندرت عربی استفاده می‌شود. دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی با عرضه آزاد فونت نستعلیق گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است. دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و پاسداشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق،اقدام به تولید و عرضه آزاد فونت نستعلیق کرده است. فونت ایران نستعلیق به صورت یونیکد طراحی شده و امکان استفاده از آن در همه نرم افزار ها وجود دارد.برای دانلود فونت ایران نستعلیق و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391 ساعت: 14:1 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود Design Commercial Fonts 2011 فونت طرح تجاری

بازدید: 132
دسته بندی: فونت,,
دانلود Design Commercial Fonts 2011 فونت طرح تجاری
 

عنوان: مجموعه فونت های مخصوص طرح های تجاری شرکت ها - Design Commercial Fonts
فرمت: OTF, TTF و PFB
تعداد فایل : 2700 عدد
سال انتشار: 2011
سازگار با: ویندوز و مکینتاش
توضیح: در این پکیج هزاران فونت بسیار پرکاربرد قرار گرفته که بسیاری از آنها در طرح های تجاری شرکت های بسیار معروف جهان استفاده شده است و شما میتوانید از این فونت ها برای طرح های خود برای شرکت ها استفاده کنید.
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391 ساعت: 13:58 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

دانلود House Industries Fonts مجموعه فونت های House Industries

بازدید: 117
دسته بندی: فونت,,
دانلود House Industries Fonts مجموعه فونت های House Industries

عنوان: مجموعه فونت های - House Industries Fonts
فرمت: OTF و TTF و T1
تعداد فایل : 100 عدد
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391 ساعت: 13:33 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار گوگل تولبار

بازدید: 155

با قابليت هاي :

1_ امکان دیدن google pagerank (امتیازی که گوگل به آن سایت میدهد)

2_ مترجم حاضر در همه حال

3_ امکان search در google در همه حال و حتی با بودن در سایت های دیگر

4_ امکان تصحیح کردن نوشته و پیدا کردن غلط در هر جا جمله

5_ امنیت بیشتر در مقابلPopUp Blocker ها

...

توجه: دانلود نرم افزار در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:17 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزاری قدرتمند براي طراحی و ساخت وب سایت به صورت فلش - KoolMoves v7.0

بازدید: 98

طراحی و ساخت وب سایت های فلش امروزه یکی از پر استفاده ترین روش های طراحی وب می باشد. بسیاری از وب سایت هایی که به صورت گرافیکی تمرکز بیشتری بر آن ها می شود معمولا با استفاده از روش های تصویری فلش ساخته می شوند. تنوع طراحی در این نوع وب سایت ها بسیار بالا می باشد و می توان از ویژگی های مختلف در وب سایت های این چنینی استفاده نمود. برای طراحی وب سایت ها به صورت فلش لازم است تا طراح با برنامه نویسی فلش و ترکیب بندی رنگ ها در زمینه گرافیک وب آشنایی داشته باشد زیرا گرافیک وب با طراحی های گرافیکی دیگر دارای تفاوت هایی می باشد. بسیاری از کاربرانی که خود قادر نیستند تا وب سایت مورد نظرشان را به صورت فلش طراحی نمایند معمولا از طراحان حرفه ای در این زمینه یاری می گیرند. هزینه طراحی این نوع وب سایت ها با توجه به ریزه کاری های فنی آن و تنوع افکت هایی که بر روی وب سایت ایجاد می شود نسبت به دیگر طراحی ها بیشتر می باشد. تعدادی از شرکت های تولید کننده نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی وب فعالیت می کنند اقدام به تولید نرم افزارهایی نموده اند که به کمک آن ها کاربران می توانند بدون نیاز با یادگیری تکنیک های حرفه ای و گرافیکی اقدام به ساخت اینگونه وب سایت ها نمایند.

KoolMoves نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی وب سایت های فلش می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه ، افکت های آماده و متنوع و دیگر ویژگی های موجود اقدام به ساخت و طراحی وب سایت های فلش زیبا برای خود و دیگران نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به مواردی همچون قابلیت استفاده بیش از 70 نوع افکت در غالب Action Script متنی و عکس ، توانایی استفاده بیش از 100 افکت متنی و استایل مختلف ، دارای بیش از 340 حرکت تصویری ، دارای ابزار جادویی (Wizard ) برای ساخت وب سایت در زمانی کوتاه به صورت قدم به قدم ، دارای ابزار جادویی ساخت Slide show و بنر های فلش ، دارای بیش از 40 افکت سه بعدی ، دارای 40 پوسته برای media player ، قابلیت استفاده از فایل های FLV و ده ها ویژگی دیگر اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Lucky Monkey Designs می باشد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:14 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار طراحی و ویرایش صفحات وب Blumentals HTMLPad 2010 Pro v10.0.0.116 BiLang

بازدید: 125

Blumentals HTMLPad 2010 Pro.v10.0.0.116 BiLang [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید ظاهر یک سایت نقش بسیار مهمی در افزایش تعداد بازدید کننده ی آن دارد در واقع هر چه صفحه ی یک وب سایت زیبا تر باشد کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. تا به حال در زمینه ی ساخت صفحات وب سایت یا همان Web Design نرم افزار های مختلفی ساخته شده است که یک از معروف ترین آنها نرم افزار Font Page می باشد. اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته می شوند دارای محیطی بسیار پیچیده هستند به طوری که کاربر در هنگام کار با آن دچار مشکل می شود. امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما در طراحی صفحات وب سایت کمک بسیار زیادی می کند.
نرم افزار HTMLPadمحصول شرکت Blumentals بوده که یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی صفحات وب می باشد و با پشتیبانی کامل از زبان های برنامه نویسی وب نظیر HTML ، CSS و ... به شما این امکان را می دهد که صفحات وب مورد نظرتان را به دلخواه طراحی کنید و یا آنها را ویرایش نموده و تغییراتی را به دلخواه در آنها ایجاد نمایید. این نرم افزار برخلاف سایر نرم افزارهای طراحی صفحات وب که دارای محیط پیچیده و حجم بالایی هستند، از محیطی بسیار ساده و حجم مناسبی برخودار است به طوری که در هنگام اجرا و کار با آن از کمترین فضای پردازنده سیستم استفاده می کند. شما در هنگام استفاده از این نرم افزار با مشکلی رو به رو نخواهید بود زیرا در آن تمامی ابزارهای ساخت و ویرایش صفحات وب نظیر ابزار فونت ، ابزار لایه ها ، ابزار قرار دادن تصویر و ... قرار داده شده تا کاربران را به سایر نرم افزارهای مشابه بی نیاز سازد. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به داشتن قسمت Preview اشاره نمود که شما پس از کد نویسی می توانید در این قسمت صفحه ی طراحی شده را مشاهده کنید همچنین می توانید اینکار را توسط مرورگرهای نصب شده بر روی سیستم خود هم انجام دهید.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:11 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نرم افزار ftp حرفه ای SmartFTP 4.0.1080

بازدید: 129

SmartFTP_www.mihandownload.com.jpg

دارندگان سايت ها همواره به نرم افزاري نياز دارند که با آن بتوانند هاست خود را مديريت کنند . فايل هايي را انتقال دهند .نرم افزاري که در ادامه براي شما معرفي مي کنيم به کار صاحبان سايت مي آيد . آن دسته از افراد که مي خواهند بدون وارد شدن به محيط کنترل پنل هاست آن را مديريت کنند . به راحتي فايلي را از آن دانلود کنند و يا فايلي را به داخل پوشه ي مورد نظري از هاست با قابليت Resume انتقال دهند . تقريبا مي توان گفت وجود چنين نرم افزاري براي دارندگان سايت ضروري است . به اينگونه نرم افزارها که يك نوع مديريت محتوا روي هاست ايجاد مي كنند FTP مي گويند . در حقيقت اين نرم افزارها نيازي به كنترل پنل ندارد و مي توانند مديريت محتواي هاست شما را برعهده بگيرند .در اين زمينه نرم افزارهايي توسط ميهن دانلود معرفي و انتشار يافته اند . اين بار نيز در ادامه قصد داريم يکي از بهترين نرم افزار در اين رابطه را به شما کاربران گرامي معرفي کنيم .
SmartFTP يک نرم افزار کوچک ولي در عين حال قدرتمند و داري ابزارها و قابليت هاي زيادي است اين نرم افزار قدرتمند شامل ابزار مديريت FTP و براي انجام اتصال شما به هاست خود و مديريت هاست مي باشد . اين نرم افزار مي تواند شما را به آساني و سريع به دايرکتوري متصل کند تا شما به راحتي فايل هاي خود را آپلود و دانلود کنيد . همچنين اين نرم افزار قابليت آپلود چندين فايل هم زمان را نيز داراست. ميهن دانلود با در نظر گرفتن اين قابليت SmartFTP را كه به شما اين اطمينان خاطر را مي دهد که با سرعت و امنيت به آپلود کردن فايل ها در هاست خود بپردازيد ، معرفي كرده است . همچنين قابليت هاي فوق العاده اين نرم افزار بعد از استفاده از آن مورد توجه همه قرار مي گيرد . كمتر كاربري پيدا مي شود كه از اين گونه نرم افزارها استفاده كند ولي دوباره به كنترل پنل هاست روي آورد . اين نرم افزار کاربردي را مي توانيد از ميهن دانلود به صورت رايگان دريافت نماييد .
 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:10 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود ورژن جدید وردپرس WordPress 3.2.1 Final

بازدید: 145
wp321
 
شاید شما نیز به فکر طراحی سایت یا وبلاگ شخصی باشید.اگر چنین قصدی دارید میتوانید از وردپرس فارسی برای ایجاد سایت یا وبلاگ شخصی خود استفاده کنید.وردپرس یک نرم‌افزار انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیبا می‌باشد، وردپرس یک نرم‌افزار آزاد٬ رایگان و متن باز است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سیستم مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا سایت با هرگونه امکانات سازگار نموده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 15:6 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

تکنیک تشخیص هویت Digital Physiognomy 1.50

بازدید: 185

این برنامه با استفاده از سیستم شبکه های عصبی پیچیده, رابطه بین عناصر صورت و شخصیت افراد را با استفاده از تکنیک تشخیص هویت از روی عکس مشخص میکند.اجزائ صورت خود را انتخاب کنید و جزئیات شخصیت خود را در فرمت گرافیکی ببینید.

 

توجه: دانلود در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:37 منتشر شده است
نظرات()

تبدیل چهره ه به کارتون با Cartoon Maker 4.7

بازدید: 192

 

خودتان هم می‌دانید كه كاریكاتور یك تصویر اغراق ‌آمیز است و همیشه باعث لبخند بینندگان می‌شود. برای مثال، اگر بینی كسی گنده باشد، كاریكاتور او یك بینی بزرگ ‌تر خواهد داشت ؛ و یا اگر چشمان كسی كوچك باشند، كاریكاتور او از چشم‌های كوچك‌تری برخوردار خواهند شد. اكنون ، این نرم‌افزار می‌تواند كاریكاتور شما و دوستان ‌تان را به راحتی و با یك تلنگر ترسیم نماید.

توجه: دانلود در ادامه مطلب

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:33 منتشر شده است
نظرات()

چهره خود را در 20 سال آینده ببینید!Portable Prophecy Master v1.0

بازدید: 232

Untitled-1.jpg

آیا دوست دارید چهره خود را در 20 سال آینده یعنی وقتی تقریبا پیر شده اید ببیند؟ شما میتوانید چهره خود را بدون اینکه این زمان طولانی را صبر کنید ، ببینید !
Prophecy Master یک برنامه ی ساده ای است که اجازه میدهد که شما صورت خودتان و یا صورت دوستانتان را پیرتر ببینید .
یک عکس را با این برنامه باز کرده و فقط با فشردن یک کلیک نتیجه را ببینید
این برنامه با فن آوري پيشرفته بازشناسي صورتي طراحي شده است
اگر شما میخواهید تفریحی با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید از این برنامه استفاده بکنید



 
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:32 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار تبدیل عکسهای معمولی به عکسهای با مزه و خنده دار FunPhotor v6.0

بازدید: 161

FunPhotor_v6.0_[www.MihanDownload.com].jpgبرای اینکه بتوان تغییراتی را بر روی چهره افراد در عکس انجام داد معمولآ باید از نرم افزارهای پیچیده گرافیکی نظیر فتوشاپ استفاده نمود. اما گاهی اوقات نرم افزارهای گرافیکی کوچکی نیز ساخته می شوند که توانایی انجام کارهای پیچیده گرافیکی را دارند. حتمآ نرم افزارهای مختلفی را که می توانند عکس های معمولی را به عکس ها با مزه و خنده دار تبدیل کنند را دیده اید. امروز نرم افزار کوچکی را برایتان آماده کرده ایم که می تواند چهره افراد را با کمی تغییر به چهره های با مزه و خنده دار تبدیل کند.
نرم افزار FunPhotorهمانطور که از نامش پیداست مخصوص ساخت چهره های خنده دار می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید چهره دوستان خود را به شکل های مختلف خنده دار تبدیل کنید. این نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و کار با آن بسیار آسان می باشد. در واقع عکس ها در نرم افزار به دو دسته تقسم می شوند دسته اول مربوط به عکس هایی که نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد که می توانید چهره آنها را به دلخواه به چهره های خنده دار تبدیل کنید که اغلب این عکسها مرتبط با شخصیت های معروف جهان نظیر بازیگران ، خواننده ها ، فوتبالیست ها و ... می باشند. دسته دوم مربوط به عکس هایی است که شما خود وارد نرم افزار می کنید و می خواهید چهره آنها را تغییر دهید. برای خنده دار کردن صورت ابزارهای مختلفی در نرم افزار قرار دارند به عنوان مثال شما می توانید با ابزارهای بر آمده کننده قسمت های مختلف چهره را بر آمده کنید تا خنده دار تر شوند و یا کل صورت یک فرد را پاک کنید و صورت فرد دیگری را در آن جایگزین نمایید. همچنین در پایان می توانید کلمه و یا جمله ای را به دلخواه به قسمت های مختلف عکس اضافی کنید که البته در هنگام نوشتن به تمام ابزارهای نوشتاری نیز دسترسی خواهید داشت.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:30 منتشر شده است
نظرات()

دانلود نرم افزار ساخت عکس های بامزه و جالب Play With Pictures 1.0.6

بازدید: 147

Play_With_Pictures_1.0.6_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای جالب گرافیکی هستند کارهایی که حتی نظیر آنها را نیز نمیتوان در نرم افزار حرفه ای مانند فتوشاپ مشاهده نمود. امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا عکس هایی با مزه و جالب خلق کنید. نرم افزار Play With Pictures یا نرم افزار بازی با عکس ها همانطور که از نامش مشخص است یک نرم افزار بسیار جالب گرافیکی می باشد که قادر است تا عکس های جالبی برای شما بسازد. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های بسیار جالبی به عکس های شخصی و خانوادگی تان اضافه کنید. به عنوان مثال می توانید افراد کم سن و سال اعضای خانواده را درون تار عنکبوت قرار دهید به گونه ای که وی در این تار ها زندانی شده است. مهمترین کاربرد این نرم افزار ترکیب تصاویر دلخواه با یکدیگر است که در این میان با افکت های متنوع و بسیار جالبی که در اختیار کاربر قرار می دهد خلق تصاویر بامزه را برای او آسانتر می نماید. همچنین در این نرم افزار علاوه بر انواع افکت های متنوع و جالب ابزارهایی نیز برای ویرایش سریع عکس ها قرار دارد که میتوانید با استفاده از آنها در زمانی بسیار کم اقدام به ویرایش تصویر مورد نظر خود نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:27 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار تغییر صدا AV Voice Changer v7.0.29

بازدید: 168
AV_Voice_Changer_v7.0.29_www.mihandownload.com.jpg
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید. AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ، GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد. می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:24 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار چسباندن چهره ی خود در بدن های مختلف در عکس Face Off Max v3.1.9.2

بازدید: 231

Face_Off_Max_v3.1.9.2_[www.MihanDownload.com]-1.jpgحتمآ دیده اید که برخی از افراد عکس صورت خود را در بدن یک فرد مشهور قرار می دهند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که می تواند به آسانی عکس صورت افراد را در بدن های مختلف قرار دهد. نرم افزار Face Off Max قادر است تا عکس صورت افراد را در بدن های مختلف جایگزین کند. این نرم افزار از سه مرحله تشکیل شده که در مرحله اول عکس مورد نظر خود را انتخاب می کنید و قسمت صورت را مشخص می نماید، در مرحله دوم بدن مورد نظر خود را وارد نرم افزار می کنید و در مرحله آخر هم صورت به شکل دقیق و خودکار بر روی بدن جایگزین خواهد شد. همچنین در این برنامه عکس هایی از افراد مشهور جهان مانند بازیگران ، خواننده ها ، فوتبالیست ها و ... قرار دارد که می توانید صورت خود را در بدن آنها جایگزین نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:22 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود Rapid Typing Tutor 4.5 نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی

بازدید: 181
دسته بندی: نرم افزار سرگرمی,,
 دانلود Rapid Typing Tutor 4.5 نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی

همانطور که می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از5 برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید.از همین رو،در پست امروز نرم افزاری مفید برای آموزش تایپ ده انگشتی را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Rapid Typing Tutor نام نرم افزاری کاربردی و مفیدی است کا با استفاده از روش های جالب و مهیج سرعت تایپ شما را به صورت غیر قابل باوری افزایش خواهد داد.با استفاده از روش ها ومتون این نرم افزار می توانید در مدت زمان کوتاهی روش تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391 ساعت: 14:17 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,
نظرات()

دانلود Video2Webcam 3.3.2.6 نرم افزار وبکم مجازی

بازدید: 162
دسته بندی: نرم افزار سرگرمی,,
 دانلود Video2Webcam 3.3.2.6 نرم افزار وبکم مجازی

در پست امروز ،نرم افزاری برای ایجاد وبکم مجازی و نمایش فیلم جعلی در هنگام چت تصویری را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Video2Webcam نام نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد وبکم مجازی و غیر واقعی است.با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم شخص دیگری را بدون اینکه دوستانتان متوجه شوند از وبکم مجازی این نرم افزار پخش کنید.در واقع اگر بر روی سیستم خود وبکم ندارید با نصب این نرم افزار یک درایو وبکم مجازی به سیستم شما اضافه می شود که می توانید فیلم های با فرمت های avi, asf, flv, mp4,mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv و... را وارد نرم افزار کرده و اقدام به نمایش آن ها در طی فرآیند چت کنید.از ویژگی های این نرم افزار می توان به نمایش کلیپ های ویدئویی در هنگام مکالمه تصویری، ایجاد وبکم مجازی بدون داشتن یک وب کم واقعی و ... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:59 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود Gadgets for Windows 7/XP/Vista Collection 2009-2012 مجموعه ی 899 گجت برای ویندوز های سون،ویست

بازدید: 288
 دانلود 899 Gadgets for Windows 7/XP/Vista Collection 2009-2012 مجموعه ی 899 گجت برای ویندوز های سون،ویستا و XP
| دانلود مجموعه ی 899 گجت برای ویندوز های سون،ویستا و XP|
 
| دانلود با حجم کلی 160 مگابایت به همراه لینکهای کمکی|
 

در پست امروز ،مجموعه ای از بهترین گجت های ویندوز را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه متشکل از 899 گجت بسیار مفید و جالب، شامل گجت های نمایش دهنده ی سرعت پردازشگر، اینترنت،خواندن ایمیل، گوش دادن به موسیقی، جستجوی اطلاعات در اینترنت، تماشای ویدئو بر روی اینترنت و... است.
برای دانلود مجموعه و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:57 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,
نظرات()

دانلود myTV 2.7 نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران و سایر کشور ها

بازدید: 167
دسته بندی: نرم افزار سرگرمی,,
 دانلود myTV 2.6 نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران و سایر کشور ها
 

myTV نرم افزاری فارسی و رایگان است که کاربران می توانند با استفاده از آن شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنند.در پست امروز ،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. myTVقادر است تا تمام شبکه های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های رادیویی فارسی و... را از طریق شبکه اینترنت دریافت و با کیفیت بالا پخش کند.همچنین این نرم افزار قادر به پخش زنده حرمین معصومین،پخش موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی است.برای استفاده از این نرم افزار پیشنهاد می شود یک خط اینترنت با سرعت حداقل 128 داشته باشید.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:54 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,
نظرات()

دانلود Stellarium v0.11.3 نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

بازدید: 203
دسته بندی: نرم افزار سرگرمی,,
 دانلود Stellarium v0.11.3 نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

در پست امروز ،نرم افزاری قدرتمند جهت نجوم و ستاره شناسی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. "Stellarium" یک سیاره نمای بسیار قدرتمند و جذاب برای کامپیوتر می باشد.این نرم افزار یک نمایش سه بعدی و واقعی از آسمان بدون نیاز به تلسکوپ را ارائه می دهد. نمایش های این نرم افزار ترکیبی از پرتو افکن های قدرتمندی است که سیاره ها و ستاره های زیبا را برای کاربران نمایان کرده اند.برای رفتن به مکانی مشخص در آسمان کافیست که مختصات را تنظیم کنید تا نرم افزار به صورت خودکار محل مورد نطر را پیدا کرده و نمایش دهد. امکانات قدرتمند و منحصر به فردی در این نرم افزار وجود دارند، که کاربران می توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به، اتصال به اینترنت از آن استفاده کنند، و با ابزارها و امکانات موجود در نرم افزار، امکان دسترسی به آسمان، سیارات ، مدارها و کهکشان ها را فراهم می کند.توسط این نرم افزار می توانید به فهرست بیش از 600,000 ستاره دسترسی داشته باشید و برای مشاهده ی بهتر،آن ها را بزگنمائی کنید.از ویژگی های کلی این نرم افزار می توان به نمایش برآمدگی روی سیاره ها و دیگر سطح ها به صورت کاملا واقعی، غروب و طلوع زیبا، کنترل زمان، ضبط و بازخوانی، مختصات استوایی و نجومی و پشتیبانی از زبان فارسی اشاره کرد.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:48 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار Sisulizer Enterprise 2010 v326

بازدید: 116
دانلود نرم افزار Sisulizer Enterprise 2010 v326
 
حتما تا الان از نرم افزار هایی استفاده کرده اید که دارای زبانی است که شما قادر به خواندن آن نیستید و ممکن است به خاطر ناخوانا بودن کلمات برای شما نتوانید بهره کافی از نرم افزار ببرید . امروز قصد معرفی نرم افزار Sisulizer Enterprise را داریم که به شما امکان چند زبانه نمودن برنامه های خود در سه مرحله ساده که ابتدا عملیات Scan بر روی سورس کد های نرم افزار صورت می گیرد در مرحله دوم عملیات ترجمه بر روی برنامه صورت می گیرد در مرحله آخر عملیات ساخت فایل های مربوطه میباشد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار WSUS Offline Update 7.1

بازدید: 128
دانلود نرم افزار WSUS Offline Update 7.1
 

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .

نرم افزار WSUS Offline Update میتواند بهترین گزینه برای حل این مشکل باشد. یک برنامه کم حجم برای دریافت آپدیت آفلاین ویندوز می باشد. کار این نرم افزار این است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . شما در این نرم افزار علاوه بر آپدیت محصولات ویندوزی مایکروسافت ، محصولات پرطرفدار این کمپانی ماننده آفی به صورت آفلاین دریافت کنید.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391 ساعت: 12:44 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

بیش از 9 نرم افزار هک وایرلس

بازدید: 1013

نرم افزار Wireless Hack Tools 2009 بیش از 9 نرم افزار هک wireless

در این مجموعه 9نرم افزارجهت هک شبکه های wireless در اختیار قرار می گیرد.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 20:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

آموزش کامل و تصویری نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی

بازدید: 101
دسته بندی: موبایل,,

همان طور که می دانید نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی به راحتی نصب نرم افزار بر روی گوشی های سیمبیان و … نیست ، بنا به هر دلیلی نصب نرم افزار بر روی گوشی های آندرویدی به سادگی امکان پذیر نیست و باید مراحلی رو طی کرد . بخاطر همین بعضی از کاربران این نوع گوشی ها گاها مجبور هستند هزینه های سنگینی رو پرداخت کنند تا بتونن چند نرم افزار و بازی رو به گوشی خودشون اضافه کنند …

 

به ادامه مطلب بروید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 17:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

آموزش کامل و تصویری نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی

بازدید: 100
دسته بندی: موبایل,,

همان طور که می دانید نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی به راحتی نصب نرم افزار بر روی گوشی های سیمبیان و … نیست ، بنا به هر دلیلی نصب نرم افزار بر روی گوشی های آندرویدی به سادگی امکان پذیر نیست و باید مراحلی رو طی کرد . بخاطر همین بعضی از کاربران این نوع گوشی ها گاها مجبور هستند هزینه های سنگینی رو پرداخت کنند تا بتونن چند نرم افزار و بازی رو به گوشی خودشون اضافه کنند …

 

به ادامه مطلب بروید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 17:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

آموزش کامل و تصویری نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی

بازدید: 138
دسته بندی: موبایل,,

همان طور که می دانید نصب نرم افزار و بازی بر روی گوشی های آندرویدی به راحتی نصب نرم افزار بر روی گوشی های سیمبیان و … نیست ، بنا به هر دلیلی نصب نرم افزار بر روی گوشی های آندرویدی به سادگی امکان پذیر نیست و باید مراحلی رو طی کرد . بخاطر همین بعضی از کاربران این نوع گوشی ها گاها مجبور هستند هزینه های سنگینی رو پرداخت کنند تا بتونن چند نرم افزار و بازی رو به گوشی خودشون اضافه کنند …

 

به ادامه مطلب بروید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 17:13 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

نصب نرم افزار بر روی آندروید

بازدید: 130
دسته بندی: موبایل,,

نصب نرم افزار که یکی از مهمترین کارهاست اما یه مشکلی که هست نبودن File Manager دیفالت روی این سیستم عامل هست (البته تا الان) که نمیتونید دسترسی به فایل های نصبی با پسوند apk.ی که از اینترنت گرفتید و روی مموری ریختید رو داشته باشید و اونهارو نصب کنید. به خاطر همین اولین کار نصب یه File Manager هست یا یه برنامه ای به نام App Installer هست که خوب ریختن یکی از همین ها هم برای اولین بار جای سوال داره و راه های مختلف و سخت و آسون!!

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 17:1 منتشر شده است
نظرات()

دانلود فایل منینجر Explorer+ File Manager Pro v2.1.0

بازدید: 115
دسته بندی: موبایل,,

Explorer+ File Manager Pro نام نرم افزاری است حرفه ای برای مدیریت فایلها در اندروید که با استفاده از آن می توانید افزون بر انجام کارهای معمولی در یک فایل منیجر مانند برش ، کپی و پیس ،‌ تغییر نام ، حذف و یا ایجاد فولدرهای جدید ، کارهایی مانند زیپ و آنزیپ کردن ، خارج سازی فرمت ها gzip و rar از حالت فشرده و جستجو در میان فایلها و فولدرها را انجام دهید . بهره گیری از دو نوع پوسته کاربری مختلف می تواند شما را در استفاده بهتر از امکانات برنامه یاری دهد .

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1391 ساعت: 16:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار WinPatrol 2012 PLUS 24.0.2012.1 Final

بازدید: 108
دانلود نرم افزار WinPatrol 2012 PLUS 24.0.2012.1 Final
 

نرم افزار WinPatrol با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فایل های در حال اجرا ، فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391 ساعت: 16:29 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار GiliSoft Exe Lock 3.0

بازدید: 140
دانلود نرم افزار GiliSoft Exe Lock 3.0
 

حتما براي شما پيش آمده كه بخواهيد افرادي را كه به سيستم شما وارد شده اند از اجراي برخي از برنامه ها محروم كنيد و به آنها اجازه ندهيد كه فايلهاي اجرائي شما را اجرا كنند. اگر شما نيز دوست داريد تا اجراي فايلهاي EXE خودتان را كنترل كنيد و آنها را رمز دارد كنيد ما برنامه بسيار ساده و مفيد GiliSoft Exe Lock را به شما هديه و پيشنهاد مي كنيم. روال کار این برنامه به اینصورت است که در هنگام نصب شما یک رمز عبور تعریف می کنید که این رمز در واقع جهت اجرای خود برنامه استفاده می شود. سپس شما در محیط برنامه هر فایل اجرائی را که نمی خواهید دیگران اجرا کنند به داخل محیط برنامه وارد می کنید و به این ترتیب فایل مورد نظر شما قفل می شود. شما براي اجراي اين فايلها فقط كافي است كه به برنامه GiliSoft Exe Lock وارد شويد و از داخل اين برنامه فايل اجرائي خودتان را اجرا كنيد. پس ديگر نگران اجراي برنامه هاي خودتان توسط افراد ديگر نشويد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391 ساعت: 16:25 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
نظرات()

دانلود نرم افزار GPU Monitor v5.7

بازدید: 149
دانلود نرم افزار GPU Monitor v5.7
 

در این پست قصد داریم نرم افزاری را با عنوان GPU Monitorبه شما کاربران محترم معرفی نماییم. این نرم افزار پرکاربرد برای برسی و آنالیز کارت های گرافیک ساخته شده است. در حقیقت این برنامه یک گدجت است که به شما کمک می کند تا بتوانید از مدل و مشخصات کامل کارت گرافیکی که خریده اید اطلاع یابید و آنها را با مشخصات روی جعبه مقایسه کنید. علاوه بر این کاربرد دیگر این نرم افزار نمایش عملکرد قسمت های مختلف کارت گرافیک بروی دسکتاپ می باشد مانند سرعت چرخش فن، فضای مورد استفاده و فضای باقی مانده مموری، دما و بسیاری از قسمت های دیگر. همچنین این نرم افزار از مدل های مختلف کارت های گرافیک دو شرکت معروف NVIDIA و ATI پشتیبانی میکند.
 

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: دو شنبه 13 شهريور 1391 ساعت: 16:22 منتشر شده است
نظرات()

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 264
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 124
بازدید دیروز بازدید دیروز : 148
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 15
آي پي امروز آي پي امروز : 41
آي پي ديروز آي پي ديروز : 49
بازدید هفته بازدید هفته : 331
بازدید ماه بازدید ماه : 326
بازدید سال بازدید سال : 4714
بازدید کلی بازدید کلی : 299516

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.145.105.108
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما عملکرد وبلاگ چگونه و مطالب آن تا چه اندازه مفید بوده است؟

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود