KV DOWNLOAD

نویسندگان

آخرین نطرات کاربران

امیر - چگونه ازاین نرم افزار استفاده کنم - 1393/1/29/erkavoo
Arash - سلام وب خوبی داری.اگه میشه به وب منم سر بزن.من از اونجایی که فردا امتحان دارم نمیتونم لینک کنم اگه میشه باهام تبادل لینک کن.خیلی ببخشیدا.فدات بای - 1391/9/14
مهرنوش - خیلی عالی بود . واقعا وب خوبی داری - 1391/7/7
hosseyn - وبلاگت خیلی عالی و زیباست.

با تشکر از زحماتتان - 1391/7/3
ali - دمت گرم . خیلی عالی بود - 1391/7/1

کنترل، شنود و ضبط مکالمات تلفنی با Modem Spy v4.0

بازدید: 156
دسته بندی: موبایل,,
با وجود نرم افزارهای مختلف امروزه جاسوسی و سرک کشیدن در اطلاعات دیگر افراد به راحتی امکان پذیر می باشد. بسیاری از نرم افزارها را امروزه می توان یافت که به کمک آن ها می توان در سیستم های دیگران نفوذ کرده و اطلاعات آن ها را به سرقت برد. در میان این نرم افزارها بسیاری از ابزارها نیز برای ذخیره سازی اطلاعات کاربران موجود می باشد. به عنوان مثال keylogger ها که وظیفه ذخیره سازی کلیه کلید های استفاده شده توسط دیگر کاربران را دارند که در میان این کلید های استفاده شده می توان رمزهای عبور ، نام های کاربری و دیگر اطلاعات شخصی را نیز مشاهده نمود. همچنین نرم افزارهای جاسوسی کمی پای خود را فراتر گذاشته و قابلیت جاسوسی در محیط اطراف سیستم را نیز به کاربران می دهند. استفاده از وب کم ها و دروبین های متصل به سیستم ، اتصال سیستم به مودم و تلفن و ... از جمله مواردی می باشد که نفوذگران می توانند به آن ها نفوذ نموده و از آن ها سو استفاده کنند. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور می توانید از محتوای مکالمات تلفنی یکی از اعضای خانواده و یا یک هم خانه ای خود با خبر شوید ؟ برای این کار نیاز به یک ابزار جاسوسی بر روی سیستم خود دارید.
Modem Spy نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن شما می توانید مکالمات تلفنی خود و دیگران را ضبط کرده به صورت فایل های صوتی ذخیره کنید. همچنین به کمک این نرم افزار با استفاده از امکان Caller ID شماره های تماس های ورودی را نشان می دهد.اگرشما از یک شبکه استفاده میکنید می توانید برنامه را طوری تنظیم نمایید که در هنگام تماس با تلفن شما بر روی تمامی کامپیوترهای شبکه پنجره ای باز شده و شماره شخص تماس گیرنده را به شما نشان دهد. این برنامه دارای امکانات مختلف دیگری نیز می باشد. می توان به وسیله این نرم افزار نام دوستان و شماره تلفن های آن ها را در دفترچه تلفن برنامه ذخیره سازی کرد تا در هنگام تماس آن ها نام آنها به همراه مشخصات بر روی صفحه نمایش ظاهر شود.
از دیگر امکانات برنامه می توان به منشی تلفنی نیز اشاره کرد. شما می توانید پیغام خود را در برنامه ضبط کنید و از آن در منشی تلفنی برنامه استفاده کنید و پس تعداد زنگ های معین پیغام شما برای شخص تماس گیرنده پخش شده و پیام آن شخص را نیز ضبط می کند. این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های صوتی ضبط شده از مکالمات تلفنی را به email های مشخصی ارسال کند. قابليت ذخيره سازي تمامي تماس ها + نام شخص و شماره تلفن و همچنين تاريخ كامل تماس های گرفته شده از دیگر امکانات این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت SoftCab Inc می باشد.


قابلیت های نرم افزار Modem Spy v4.0 :
- ضبط اتوماتیک و خودکار تمامی تماس های ورودی به تلفن.
- قابلیت پخش تمامی تماس های تلفنی ضبط شده .
- قابلیت ایمیل کردن خودکار تماس های تلفنی ضبط شده !
- ویژگی Caller ID و ثبت تمامی تلفن های تماس .
- ویژگی منشی تلفنی در صورتی که پس از تعداد مشخصی زنگ مایلید نرم افزار پاسخ دهد !
- ویژگی ضبط مخفیانه Super Spy که کسی متوجه ضبط تماس نمی شود .
- قابلیت تبدیل فرمت صداهای ضبط شده به فرمت دلخواه .
- سایز بسیار کوچک و چندصد کیلوابایتی نرم افزار .
- و ...

کمیاب آنلاین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:56 منتشر شده است
نظرات()

حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 3.0

بازدید: 219

 

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

ویژگی‌ های کلیدی:
- محیطی زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم برنامه
- امکان ساختن جدول
- دارای آرشیو جدول به‌روز
- قابلیت چاپ جدول‌ها
- امکان استفاده از راهنمای حل جدول
- عدم نیاز به برنامه‌های جانبی
- کاملاً رایگان و بدون محدودیت

کمیاب آنلاین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:52 منتشر شده است
نظرات()

تکنیک تشخیص هویت Digital Physiognomy 1.50

بازدید: 168

 

این برنامه با استفاده از سیستم شبکه های عصبی پیچیده, رابطه بین عناصر صورت و شخصیت افراد را با استفاده از تکنیک تشخیص هویت از روی عکس مشخص میکند.اجزائ صورت خود را انتخاب کنید و جزئیات شخصیت خود را در فرمت گرافیکی ببینید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

کمیاب آنلاین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:48 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار فارسی ساز موبایل N73

بازدید: 235
دسته بندی: موبایل,,

اگر شما یکی از کاربران گوشی های سری N نوکیا مخصوصا گوشی پرطرفدار N73 باشید حتما با مشکل عدم فارسی شدن آن مواجه بوده اید. ولی توسط این نرم افزار که نسبت به نسخه های قبلی خود کامل تر است می توانید گوشی N73 خود, چه طرح ساده و چه طرح موزیکال باشد به آن زبان فارسی اضافه کنید.

کمیاب آنلاین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:46 منتشر شده است
نظرات()

تبدیل رایانه به دستگاه بازی Xbox Converter v3.0

بازدید: 183

Xbox دستگاه بازی است که از طرف شرکت microsoft ارائه شده است . این دستگاه بازی جایگاه خوبی را بین مردم جهان پیدا کرده است و محدودی از ایرانی ها هم از این دستگاه بازی استفاده می کنند. این دستگاه بازی که بازی های جذابی دارد و کسانی که این دستگاه را نداشته باشند از استفاده ار این بازی ها محروم می شوند. ولی هر مشکلی چاره ای دارد. شما می توانید فقط با یک نرم افزار تبدیل کننده رایانه به Xbox مشکل خود را حل کنید. Xbox Converter نرم افزاری از شرکت Aplus است که نرم افزار خوب و کاملی در این زمینه است و شما به راحتی با داشتن این نرم افزار می توانید Xbox را به خانه خود وارد کنید و از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

برای دانلود روی ادامه متن کلیک کنید

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:38 منتشر شده است
نظرات()

فارسی نویسی در تلفن همراه توسط Psiloc Crystal Farsi Localization

بازدید: 202
دسته بندی: موبایل,,

 

نرم افزار Psiloc Crystal Farsi Localization دارای کارایی خارق العاده ای بوده كه با استفاده از آن میتوانید در تمامی قسمتهای تلفن همراه خود با فعال كردن این برنامه به راحتی فارسی تایپ كنید. از امکانات این برنامه می توان به تایپ فارسی در SMS یا Notes اشاره کرد. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید یک دفترچه تلفن فارسی در گوشی خود داشته باشید. این نرم افزار برای گوشی های نگارش سوم از سیمبیان سری 60 عرضه شده است.

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250

سامسونگ:
i560 | i550 | i520 | i450 | i400 | G810

کمیاب آنلاین

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:35 منتشر شده است
نظرات()

دانلود نرم افزار تغییر صدا VOMO برای گوشی های S60 V5

بازدید: 192
دسته بندی: موبایل,,

 

دانلود نرم افزار تغییر صدا VOMO برای گوشی های S60 V5

 




آین نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 میباشد . با این برنامه میتوانید صدا های که از طریق میکروفون ظبط کرده اید تغییر دهید و بصورت های زیبا و شاد در آورید. امیدوارم از این برنامه اذت ببرید میتوانید از سایت دریافت کنید .
می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:33 منتشر شده است
نظرات()

نرم افزار ارسال رایگان اس ام اس

بازدید: 222
 
 

نرم افزار ارسال رایگان اس ام اس


ارسال اس ام اس رایگان یکی از بهترین کارهایی است که می توان با گوشی موبایل انجام داد . نرم افزار WhatsApp V 2.5.2 که بر روی گوشی آیفون و آیپاد و آیپد نصب می شود شما را قادر به اینکار می سازد تا هر تعدادی که میخواهید اس ام اس ارسال کنید. در اصل این نرم افزار یک مسنجر آیفون می باشد که از طریق سیستم پیام رسان این کار را برای شما میسر می سازد . تنها کافیستکه نرم افزار را روی دو دستگاه آیفون خود نصب کنید و شروع به ارسال پیام های خود کنید . این برنامه ویژگی های دیگری نیز دارد که بعد از نصب و کارکردن با آن متوجه خواهید شد. هم اکنون می توانید این نرم افزار آیفون را از سایت موبایل اسکای دریافت نمایید.

´

ارسال اس ام اس رایگان

 

.

!!!این مطلب فقط برای اعضای محترم وبلاگ است!!!

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:27 منتشر شده است
نظرات()

روشهای هک کردن موبایل

بازدید: 210

لطفا از این روش ها سو استفاده نکنید این مقاله جهت هوشیاری شما عزیزان از هک شدن موبایلتان می باشد در ضمن این روش ها تست شده اند پس مواظب باشید که روی خودتون تست نکنید. پارسا فاتحی


براي هک کردن موبايل کسي بايد گوشي اون رو يک بار به دستتون بگيريد و شماره تلفن خودتون رو به صورت زير بگيريد.مثلا اگر شماره شما ::??????????? بود شما بايد به صورت :

*??????????? بگيريد يعني جولوش يک ستاره بگذاريد.و وقتي شما ره گرفته شد کافيه گوشيتونو برداريد تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع ميتونيم بگيم که گوشي قرباني هک شد.و مرحله حساس اين است که بدونيم چهجوري ميشه بقيه کارو انجام داد.حالا ما در اين حالت ميتونيم ? تا کار رو آنجام بدبيم.در قسمت زير به اون سه کار اشاره شده، د ميزنم واين آموزش سه کاري است که در ادامه ترفند بالا بر روي گوشي قرباني قابل اجرا است

http://www.zhiarsoft.com/thumbnail.ashx?path=/content/images/blog/mobile-hacking-054618403.jpg&width=500

براي اطلاعات بيشتر روي ادامه مطلب کليک کنيد.

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 19:15 منتشر شده است
نظرات()

دانلود Hot MP3 Downloader 3.3.0.6 نرم افزار دانلود موزیک

بازدید: 190
دسته بندی: نرم افزار صوت,,
 دانلود Hot MP3 Downloader 3.3.0.6 نرم افزار دانلود موزیک
| نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت|
 
| آخرین تغییرات تا 30/خرداد/1391|
 

جستجو و دانلود اهنگ های جدید یکی از جذاب ترین بخش های اینترنت برای هر کاربر به شمار میرود. نرم افزاری را که امروز برایتان آماده کرده ایم امکان جستجو و دانلود آهنگ های جدید را از اینترنت برای شما فراهم می کند. نرم افزار Hot MP3 Downloader یکی از بهترین و سریع ترین موزیک دانلود های جهان می باشد.با استفاده از این نرم افزار می توانید در میان صد ها میلیون اهنگ در اینترنت به جستجو بپردازید یا آن ها را به صورت آنلاین گوش کرده و دانلود نمائید. این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر iPod، iPhone، PSP، PDA سازگاری کامل دارد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 18:47 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

ليست صفحات

تعداد صفحات : 27

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 264
کل نظرات کل نظرات : 5
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 214
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 21
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 71
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 216
بازدید ماه بازدید ماه : 1031
بازدید سال بازدید سال : 5419
بازدید کلی بازدید کلی : 300221

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.146.176.254
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما عملکرد وبلاگ چگونه و مطالب آن تا چه اندازه مفید بوده است؟

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود